الجمعة، 16 أغسطس 2013

حلم !!





حلم كبير معايا من كتير 
نفسي أكون في الأدب 
نجيب محفوظ و شكسيبر 
لا نفسي أكون أنا 
أكتب اللي يعبر عني و عنهم 
عن تاريخي و جيلي 
أطلع كل موهبتي و ألاقي اللي يواجهنى
عندى حاجات كتير نفسي الناس تقرائها 
لسه اللي جويا كتير و طموحي مبينهيش 
عندي كتير أقدمه 
بس أنا حالياً محبطة معنديش أمل 
ولا رغبة في كونى أكون أنا 
دايما كده أكون مبحطة و في ثوانى أرجع أملا الكون أمل 
أنا لازم أكتب و أوصل فني و موهبتي لأعلي الكون 
و متأكدة صوتى و حورفي هيوصلوا و لو بعد مليون سنة 
أنا حلمي بجد أكون أنا 
أنا أكتب إذا أنا موجود
بدعي و كلي أمل يوقفني ربي في العمل 
و أقدر أوصل لكل الكون و حروفي تملا السماء 

يارب وحدك قادر علي تحقيق الأحلام 


هناك تعليقان (2):

  1. خلى عندك دايما امل يا سارة و اكتبى و عبرى عن كل اللى جواكى

    ردحذف
    الردود
    1. دايما بحاول يبقي عندى أمل
      بحبط كتيييييييييييير بس برجع الامل تاني
      مبسوطة بردك
      نورتى ^_^

      حذف